Selamat Ulang Tahun Kelahiran yg ke 19 bg diriku ni.

14 Julai 2009 genaplah umur ku yg 19 tahun..

xsangka dah tua da ye.hehe..
tp dgn adanya SHICK..maka, janggut,misai dan kumis ku dpt dibuang dan dpt
aku rasa muka yg agak muda dari biasa dgn kelebihan pisau cukur ini..
hehe..

Seingat aku..dan pastinya..
ini lah kali pertama Hari Lahir aku disambut..
ni la kali pertama..

TERIMA KASIH kepada 'si dia...'

atas hadiah hari lahir aku yg pertama dlm hidup aku..
aku dah terbiasa..sejak kecik pn keluarga aku xpnh sambut hari jadi aku ni..

jd,,ni la hadiah pertama yg aku dpt..

agak2 ade ape eh kt dlm??





TERIMA KASIH sekali lg!...

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Suhaimi Sulaiman...
Allah selamatkan kamu...



'Si dia...'

byk barang..Ni la la hadiah yg aku dpt..
tgk tu..agal mahal..lain kali xnk amik kalo hdiah mhal2 tau?


ni la kandungan dlm kotak tu..


Tali Pinggan Swiss Polo..
Dark Chocolate Vochelle..
Big Top Lolipop..
Lukisan Vespa..
Kad Ucapan..


tp chocolate dgn lolipop xdpt nk mkn skrg..
tgu ulser kt dinding mulut tu ok dlu..hehe..


ni lukisan vespa yg die buatkan..haha..
senget kn? tp tq tau..kreatif eh..


Tandatangan yg cantik..cantik kn?
sy suke..




Pesanan ringkas buat semua wanita....

Wanita...
Seluruh tubuhmu penuh dengan seribbu satu rahsia..
yang berupaya menggamit rindu dan dendam lelaki..
Dari mata, rambut, leher, bibir, dan dadamu terpancar
kecantikan dan keindahan yang melemparkan angin berahi..

Maka terpulanglah pada mu samada mahu menjadi sita yang solehah atau panah syaitan yang menggempur iman seorang lelaki untuk jatuh dan terbenam di lembah noda..

Wanita..
Jadilah seorang isteri yang setia, seorang ibu yang mithali dan sejati, untuk suami, ibu bapa dan anak-anak yang tercinta..!


*mimie*

0 comments:

Followers

Copyright 2010 Buai Laju-Laju...
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger