Selamat Hari Raya aku ucapkan kt semua Islam..

kepada yang aku kenal..

Ibubapa aku..
abang pian.
kakak
shukri
shahir (kalini xdpt raye same..InsyaAllah thn dpn balik raya dari mesir)
adik,
abg uda (ipar)
aniq (anak buah aku)
suraya

kwn2 lame..

ex-sks
capit,
farina,
faraa
zaqwan
amin

ex meltec (da best ever!) 5pkm1..
amey
ayie
pamie
c-keers
ainul
paye
shud
gaya
hizri
bambang

-mcm tiap2 tahun k...ex mettlec akn jmpa saame2 bile raye..walaupn gaya jauh kt muar..ttp dtg jmp.kali ni kite naik muar lak..
plan aku kite g rmh ckg maimon,ckg jaharah, ckg aziah..
then gerak g rmh sape2 yg thn lps x g lg..g rmh pamie, naik ke muar terus..rumah batista, gaya, elfarina..hehe.)

ade plan lg g rmh bdk awam..lg bgs!

SALAM LEBARAN SEMUA!

0 comments:

Followers

Copyright 2010 Buai Laju-Laju...
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger